Over deze kliniek
Openingstijden
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 09:30 - 17:00 |
| Dinsdag | 09:30 - 17:00 |
| Woensdag | 09:30 - 17:00 |
| Donderdag | 09:30 - 17:00 |
| Vrijdag | 09:30 - 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 09:30 - 17:00 |
| Dinsdag | 09:30 - 17:00 |
| Woensdag | 09:30 - 17:00 |
| Donderdag | 09:30 - 17:00 |
| Vrijdag | 09:30 - 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
Mijn allereerste keer lipfillers bij Tess Termijn en wát een ervaring! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me volledig op mijn gemak. Tess straalt zoveel rust en professionaliteit uit, en je merkt direct dat ze een echte girls’ girl is. Warm, betrokken en helemaal in tune met wat jij fijn vindt. En dan over de fillers… Wauw, wauw, wauw! Ik ben zó blij met het resultaat! Tess werkt super secuur, weet precies wat ze doet en neemt echt de tijd om naar je wensen te luisteren. Ze geeft daarnaast ook eerlijk advies en komt met tips waar je echt iets aan hebt. Het eindresultaat is precies zoals ik hoopte – mooi, natuurlijk en helemaal in balans met mijn gezicht. Voor mij geen ander meer dan Tess. Ze is een topper!
Vandaag voor de 2 de keer bij Kimia Milani geweest in Utrecht Ik ben dik tevreden hoe zei de tijd nam om mij van een goed advies te voorzien en te behandelen 🙏🏼 heel erg blij mee Dankjewel en tot de volgende keer 🤎
Ik ben bij dokter arman geweest voor lipfiller en dat was echt erg pijnlijk. Ze zijn dat het na de verdoving niet zo pijnlijk zou zijn, maar na 10 min haalde ze de crème eraf en begon te prikken in mijn lippen. Het deed zoveel pijn dat ik echt heb gehuild en durf nu niet meer
Heel blij met Katie, zij is een ster in een zo natuurlijk mogelijk resultaat en het geven van eerlijk advies, ze is echt een topper en het is een cadeautje bij haar in de stoel te mogen zitten, aanrader!
In de praktijk wordt niet gehandeld naar wens van de klant. Daarnaast samen werkingen van de artsen is ook zo slecht. Zeker niet tevreden en ik kom niet meer terug.
Ik ben geholpen door Katie zij is echt een topper!!! Super blij met de behandeling en eerlijk advies van haar.
Wonderful experience
Tess Termijn is een topper! Super tevreden en een lieve meid. Denkt mee, geeft goed advies en is eerlijk. Ik kom zeker weer terug bij haar.
Ik was vandaag bij liza van duijnhoven ben heel tevreden met de behandeling! Ze gaf me veel informatie..ook kwa mijn medicijnen. Zij is zeker een aanrader! Ook met de nabehandeling. Mvg kelly jacobs
Ik kom al jaren bij Faceland Utrecht, maar sinds dit jaar is mijn arts Liza van Duijnhoven. Gister weer enorm goed geholpen. Zij neemt onwijs de tijd voor je, luistert naar je wensen. Ze heeft mij zo goed geadviseerd echt een hele fijne arts. Ik kom zeker bij haar terug!
Ik ben een aantal keren zeer gastvrij en professioneel ontvangen. Duidelijke uitleg en neemt men de tijd. Tevreden over de kleine verbetering en positief. Ook de artsen in opleiding zijn hier heel aardig, rustig en vooral beleefd. Dank jullie wel 🙌
Ik ben 30.06.2025 geweest voor mijn lippen bij Katie van der Knaap. Wat was ik bang omdat het mijn eerste keer was. Ze was zo lief en luisterde heel goed naar wat ik wilde. Ik wilde geen Duck face en heel natuurlijk! Ik ben er heel blij mee dat ik in november weer ga! Het breekt de eerste keer natuurlijk wat sneller af de eerste keer. Tot snel Katie!!!
Een hele fijne ervaring gehad bij behandelaar Sadaf Kohestani in Utrecht. Ze denkt graag met je mee en stelt je op je gemak. Ze gaf goed advies waardoor ik een realistisch beeld kreeg van de te verwachten resultaten. Het resultaat is nog mooier dan ik had gedacht en ik ga zeker bij haar terug!
Not satisfied at all ! The Botox didn’t last after 1 month and a half the muscles started to relax and I could move my eyebrows and see my forehead wrinkles again…. I went back for a touch up and they asked to charge me full price as a new session so I left without resolving the problem. I was really disappointed by the service !
Vandaag voor het eerst bij Faceland geweest voor mijn lippen bij Tess Termijn en ik ben super goed geholpen! Alles werd goed uitgelegd en voelde al snel dat het bij haar wel goed zat. Heel erg bedankt.
Ben vandaag geweest 29 Mei. Voor filters. Goed ontvangen moest 5 min wachten voor ik aan de beurt was. Liza van Duijnhoven heeft mij behandeld. Is goede keus geweest vertelt precies wat er gaat gebeuren. Hele goede ervaring met haar. Zeer tevreden.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn afspraak met Sharon. Ze was heel geduldig, nam alle tijd voor mij en legde alles duidelijk uit. Ik voelde me serieus genomen en begrepen. Dankzij haar duidelijke uitleg weet ik precies wat ik kan verwachten. Een fijne en professionele ervaring!
Geholpen door dokter Gabriel Jansen en zijn team in het MIFV kliniek. Geweldige mensen! Ik heb me door jullie allemaal zeer op mijn gemak gevoelt! Jullie zijn geweldig ! Bedankt voor de goede zorgen en de mooie borsten die ik heb gekregen
Op aanraden van een vriendin hier terecht te komen. Schone en nette locatie en vriendelijk en kundig personeel. Ik kom hier zeker terug.
Katie van der Knaap heeft mij fantastisch geholpen en advies gegeven, ik ben bij haar geweest voor de eerste keer fillers en het is zo mooi en natuurlijk gezet. Mega tevreden. 🫶🏼