Over deze kliniek
Openingstijden
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | Gesloten |
| Dinsdag | 09:00 - 17:30 |
| Woensdag | 09:00 - 17:30 |
| Donderdag | 09:00 - 17:30 |
| Vrijdag | 09:00 - 17:30 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | Gesloten |
| Dinsdag | 09:00 - 17:30 |
| Woensdag | 09:00 - 17:30 |
| Donderdag | 09:00 - 17:30 |
| Vrijdag | 09:00 - 17:30 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
Een fantastische ervaring met een topchirurg! Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat ik mijn borstoperatie bij dr. Kazem heb laten doen. Vanaf het eerste consult voelde ik me gehoord, begrepen en volledig op mijn gemak. Hij nam ruim de tijd voor mij, bijna anderhalf uur tijdens het eerste consult, terwijl andere artsen slechts 15 à 20 minuten nodig hadden. Dat gaf me meteen het gevoel dat hij zijn werk met passie en zorg doet. Zijn eerlijkheid en duidelijke adviezen heb ik enorm gewaardeerd. Hij denkt écht met je mee, legt alles rustig uit en neemt geen overhaaste beslissingen. Ook de 3D-foto’s die hij heeft gemaakt waren prachtig en hielpen mij enorm bij het maken van de juiste keuze. Het resultaat? Mijn borsten zien er werkelijk prachtig uit, heel natuurlijk, precies zoals ik had gehoopt. Ik ben zó tevreden met het resultaat en krijg veel complimenten. Zijn vakmanschap is uitzonderlijk, en ik kan hem met heel mijn hart aanbevelen aan iedereen die overweegt een borstoperatie te ondergaan. Dank je wel, dr. Kazem voor je zorg, toewijding en het prachtige werk dat je hebt geleverd!
Very welcoming as my first time.
Fantastic clinic, lovely experienced team, super helpful and a place where you know you are in safe hands.
Mijn eerste keer bij dr Kazem. Hartelijke ontvangst en prettige intake over wat het beste past qua botox & filler. Was beetje gespannen vooraf; die spanning was direct weg toen ik eenmaal in de stoel lag. Het resultaat vind ik verbluffend!
Vandaag ben ik bij Kazem geweest voor de hydrafacial behandeling. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en de behandeling was erg fijn. Mijn huid voelt zijdezacht en is helemaal glowy.
Ik ben hier een aantal keer geweest voor lipfillers. Het is altijd een fijne ervaring bij dr. Kazem. De kliniek zelf is prachtig en straalt professionaliteit uit. De assistentes waren ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Dr. Kazem heeft mij zeer goed geïnformeerd en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Het advies dat ik kreeg was persoonlijk en gebaseerd op mijn gezichtskenmerken. De uitleg over de nazorg was duidelijk en geruststellend. Ik voelde me in goede handen en ben erg tevreden met het resultaat. Een aanrader!
Super goede kliniek, heel kundig en ze kijken echt naar wat bij je past !
ik ben hier geweest voor de clear & brilliant behandeling, na het consult gerustgesteld en heel erg blij met de mooie resultaten. De kliniek ziet er top uit. Kom hier graag nog eens terug (mocht de gelegenheid zich voordoen).
Ruim 6 jaar klant bij Kazem en altijd uitstekende ervaringen gehad. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me welkom en op mijn gemak. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en professioneel. Kazem neemt ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en eventuele zorgen weg te nemen. Ik zou iedereen deze kliniek aanraden, zeker voor behandelingen in het gezicht zou ik voor geen andere kliniek opteren dan Kazem Aesthethica.
Inrichting van de kliniek 5 sterren maar Kazem aarts en zijn behandelingen geen ster. Ze hebben een thermage aangeboden maar ik vond meteen iets dat niet klopt. Ik had paracetamol moeten slikken tegen pijn maar dit klopt het niet. Pijn op mijn gezicht? Dit soor of behandelingen maakt het collageen kapot en daarna als de oplossing biedt hij de fillers aan. Geldmakkerij! Ze hebben van te voren 1000 euro geincaseerd en nooit terug betaald. Ik vertrouw deze aarts geen meter meer. Toen ik aan hem vragen stelde werdt hij zeer geiriteerd over mij logische vragen. Hij kijkt alleen naar zijn inkomsten en hij komt met het versschilende oplossingen om het geld niet terug te betalen. Niet aanraden!
Zowel ik als mijn vriendin hebben een hele slechte ervaring bij deze kliniek. We zijn €5.000,00 per persoon kwijt en geen resultaat. We kregen allebei laser- en thermagebehandeling (het leek alsof standaard aan iedereen dit wordt geadviseerd). Inmiddels omdat we bij goede artsen terecht zijn gekomen weten wij dat deze 2 behandelingen niet bij iedereen geadviseerd mag worden. In eerste instantie moesten we een half jaar afwachten voor het resultaat. Daarna nadat foto's waren gemaakt bij ons beide geen verbetering, dat heeft dhr. Kazem zelf ook gezien dat er geen verbeteringen waren, maar hij gaf aan dat dat kan gebeuren. Zo makkelijk alsof het een gezichtsmasker van €20 is. Dus weggegooid geld. En vergis je niet; hij is geen cosmetische arts hij is een plastische chirurg. We zijn heel erg teleurgesteld. We hebben achteraf nog contact opgenomen en gevraagd naar een oplossing of tegemoetkoming, maar hij gaf aan dat hij niets voor ons kan betekenen. Ik zou voor een goede cosmetische arts kiezen met meer ervaring en die niet alleen op geld uit is.
Zou het liefst 10 sterren willen geven maar dat kan hier niet! Bekwaam, professioneel, empathisch, meer dan kundig, zeer betrouwbaar, duidelijk, prettige sfeer, persoonlijke aandacht, super goed geolied team, alles wat wenselijk is, hulde aan Kazem en zijn team waar ik al 28 jaar een trouwe terugkomer ben. Nooit iets of iemand anders! Vertrouwen en de resultaten zijn het belangrijkst!
Wij hadden aan Farid Kazem gevraagd of de protheses die hij ca. 14 jaar geleden had geplaatst niet eens vervangen moesten worden. Hij stond daar wel achter en gaf aan dat hij ze ook nog wat mooier kon maken. Op mijn verzoek of hij dan bij mij duo-plane protheses wilde plaatsen, was zijn antwoord dat hij dat nooit deed (omdat hij deze nieuwe) techniek niet beheerste en hij het ook niet als een verbetering zag. Omdat wij de 1e keer zeer tevreden waren en wij ook regelmatig voor botox bij hem kwamen, hadden wij niet naar de prijs gevraagd. Tot onze verbazing stuurde hij een rekening van meer dan € 11.000,- !!! Nadat hij mij op een zaterdag had geopereerd(omdat hij bij verschillende ziekenhuizen de lege operatiekamer huurt), werd ik geconfronteerd met een extra zichtbare litteken boven mijn oude littekens! Maar nog erger na ca. 1 a 2 maanden gingen de protheses als vierkante blokkendozen aan de zijkant uitsteken! De punten staken er gewoon uit of er nog kartonnen dozen omheen zaten! Toen wij hem hiermee confronteerde kwam dit volgens hem omdat ik teveel was afgevallen. Ja, misschien was ik wel 1 of 2 kilo lichter, maar dus niets bijzonders. Hij wilde dit wel gaan corrigeren als wij zijn onkosten van €6.500,- zouden betalen. Dus naast de €11.000,- wilde hij ook nog eens €6.500,- extra ontvangen. Omdat wij het vertrouwen al hadden verloren, heb ik het in de Berghuis kliniek laten doen, waar zij wel duo-plane plaatsen en daarnaast kostte het daar slechts € 5.500,- inclusief nog een extra overnachting in hun kliniek. Ook hebben zij er weer gewoon 1 mooi litteken van gemaakt i.p.v. boven elkaar. Oftewel Farid Kazem is gewoon te oud geworden om nog te kunnen opereren, is ook niet meer aangesloten bij de nieuwe technieken.
Eerlijk advies, geen verborgen kleine regeltjes. Duidelijke uitleg betreft verwachtingen, haalbaarheid en opties. Bekwaam personeel. Ruim 28 jaar heb ik vertrouwen in Dokter Kazem en zijn team. Bij eventuele in mijn optiek mindere resultaten wordt er geluisterd en naar oplossing gekeken en gevonden.
Kazem Aesthetica is pure luxe en verwennerij, vooruitstrevend met innovatieve behandelingen zoals de Emface behandeling, de ultieme liftende behandeling dmv spiertoning met een indrukwekkend resultaat, en de hydrafacial een ontspannende behandeling waarvan zelfs mijn probleemhuid gaat stralen. Daarnaast heb je nog de hoogwaardige huidverzorging lijn, waardoor je huid heerlijk zacht aanvoelt. Kazem Aesthetica is zeker meerdere bezoeken waard!
Heb hier een aantal jaren mijn buikvet laten bevriezen , heb inderdaad heel veel geld betaald, maar resultaat was teleurstellend, zag geen verschil
Heel blij met het mooie resultaat !
Kazem is aandeelhouder en geeft geen eerlijk advies over zijn eigen handel. Dat past een arts niet! Er zijn mensen waarbij het niet werkt en dan heb je een probleem! Bovendien is het belachelijk duur. Kazem is een smerige medische zakkenvuller!