Over deze kliniek
Openingstijden
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 08:30 - 17:00 |
| Dinsdag | 08:30 - 17:00 |
| Woensdag | 08:30 - 17:00 |
| Donderdag | 08:30 - 17:00 |
| Vrijdag | 08:30 - 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 08:30 - 17:00 |
| Dinsdag | 08:30 - 17:00 |
| Woensdag | 08:30 - 17:00 |
| Donderdag | 08:30 - 17:00 |
| Vrijdag | 08:30 - 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
Ze help je goed en tevreden met hulp die je krijgt en ze begeleiding in traject. Ik ben en man met lvb achter grond en ben blij dat ze mij helpen om het traject door lopen en helpen waar ik tegen aan loopt. Zitten er spelfouten tussen sorry daarvoor
ik ben tevreden over mijn begeleiding bij nok den haag. prima uitleg..vriendelijke medewerkers/ sters..altijd tijd voor vragen...11 juli sleeve operatie gehad.. voortraject prima.ook na controle prima een tevreden patiënt
Ik vind een review op zijn plaats omdat er zoveel negatieve geplaatst zijn. Dit bedrijf doet gewoon waar het voor bedoeld is en dat doen ze in mijn ogen gewoon goed. Voortraject en operatie zelf, prima gegaan. Veel nazorg en helpen me wanneer ik daarom vraag. Ik ben erg tevreden.
Verschrikkelijk absoluut GEEN nacontrole
Eind november hele fijne intake gehad. Word goed naar je persoonlijke vraag gekeken. Begin december begonnen met injecties. Word erg goed begeleid in dit traject kwa voeding. Bijwerkingen nemen ze serieus en word meegedacht voor een oplossing. Ook belt de arts je na hoe het gaat. Nu -8kg
Zeer slechte organisatie! Weinig eerlijke voorlichting. Bij complicaties wordt er nauwelijks tot geen hulp geboden en wordt er zelfs het woord psychisch snel gebruikt. Als ik alles eerlijk had geweten was ik nooit met de NOK in zee gegaan en was ik direct naar een ziekenhuis gegaan met dezelfde expertise.
Heel fijn ontvangen Vond ze erg meegaand en begripvol
Nooit met het NOK in zee gaan. Ga naar een regulier ziekenhuis. Hun werken puur met een winst model. Na je operatie word je niet geholpen!!! Spreek uit ervaring.
Geen geweldige ervaring. Ergg commercieel en alleen maar op winst gericht. Begeleiding stelt weinig voor en nu pas, bij de verlenging van mijn 6 maanden traject, kom ik er "per ongeluk" achter dat ik afgelopen half jaar zo'n € 600 teveel heb betaald omdat NOK alleen maar met de ThuisApotheek werkt. De TA had de pennen niet meer op voorraad en ik kon het € 100 duurdere alternatief (per pen) bij ze afnemen. Maar even naar een andere apotheek gaan zoeken. Gevonden en ipv € 100 duurder, betaal ik € 50 per pen minder. Over m'n hele traject van 12 maanden scheelt me dat € 1200,-! Conclusie: geldwolfjes! Naar aanleiding van de reactie van Nok Clinics: jullie mogen contact met mij opnemen.
Voor iedereen die nog overweegt om zich hier aan te melden...niet doen! De begeleiding is werkelijk om te janken. Als je ze wijst op foute verstrekte informatie over de prijzen wordt je neergezet als leugenaar maar passen ze vervolgens wel de website aan. Zodra de rekening betaald is ben je gewoon een nummer en kan je het lekker zelf uitzoeken. Als er buiten kantoortijden complicaties zijn kan je zogenaamd terecht bij het ziekenhuis maar die weten vervolgens van niks. Als je een klacht in wilt dienen wordt er bijvoorbaat al gezegd dat ze er niks mee gaan doen. Het intensieve traject om je levenstijl te veranderen is echt de grootste onzin ooit. Dit bestaat uit een paar telefoontjes met de vraag hoe het gaat om vervolgens nooit meer iets te horen. Het is echt weggegooid geld en brengt alleen maar frustratie over de manier hoe er met je wordt omgegaan. Kansloos bedrijf.
1 ster is al te veel! Mensen ga niet naar dit bedrijf toe, deze geldwolven willen alleen maar geld verdienen maar laten je daarna als een baksteen vallen! Screening in Februari gehad. Ik kreeg een psycholoog aan de telefoon want meneer was niet bij het NOK. Deze meneer heeft in nog geen 10 min mijn verhaal zo verdraaid dat hij er van gemaakt heeft dat ik een eetstoornis anorexia oa heb! Nadat de screening telefonisch werd besproken zei direct de arts “ Oeps ik denk dat hij een foutje heeft gemaakt “ Waarop ik zei hoezo? Ja, je heb overal groen licht voor. Behalve bij de psycholoog hij wilt namelijk dat jij naar een kliniek gaat om uit te sluiten dat je geen eetstoornis heb. Woest!! Iedereen om mij heen kan bevestigen dat ik dit niet heb, artsen huisarts, familieleden. Weken bezig geweest om deze psycholoog aan de telefoon te pakken te kunnen krijgen, geen reacties. Klachten ingediend, geen reacties. Nadat wij er langs zijn gegaan, mochten wij op gesprek komen. Meneer was niet aanwezig maar de hoofdmanager, mevrouw kon mij vertellen dat ik na “2x in de maand snacken ben afgewezen” Klinkklare onzin, mijn man 2 jaar geleden geopereerd terwijl hij zakken chips weg at, broodjes shoarma toen hij dit op tafel gooide werd ze knalrood! mevrouw wilt geen second openion doen. Met als klap op de vuurpijl een rekening van €600 van ze gehad met verklaring ondervoeding. Weer contact opgenomen, willen niks doen maar wel kosten verhalen bij mensen, maken van hun eigen verhaal een ander verhaal, verdraaien hem zo naar hun verhaal en geven dan een advies. Mensen laat je hier niet helpen! Ze doen maar wat. Deze personen horen niet dit soort werk te doen! Schande voor Nederland dat dit bedrijf bestaat zou per direct gesloten moeten worden.
Gastric Bypass op het langeland zkh zoetermeer We moesten naar de ³de verdieping, naar wachtkamer, schrok er wel van die rode bankstel, daar zit zoveel bacteriën, en vlekken. Absurd dat het daar nog staat. De vraag: ‘bent u in een ander zkh in buitenland geweest, voor eventueel bacteriën, Nee alleen op langelang zkh. ¹ste intake gesprek verliep goed, samen met de stagieres. Werd gerustgesteld , vond ik wel lief. 11:300hr aan de beurt, naar de liften toe kwam nog een patiënt allebei naar de ok. Bij aankomst werd de verpleegkundigen die mij vervoerden, erop gewezen dat ik geen mondkapje droeg, dacht bij mijzelf wat mankeert die verpleegkundige, waarom heb je het niet bij de liften gezegd, waarom moet het hier tussen al deze mensen, en doorblijven klagen. Ik als patiënt, getuigen geweest van onderlinge strijd, onvriendelijk tegen je collega’s, ben zelf altijd een ondernemer geweest, ik zeg: “ je werkt met elkaar en niet voor elkaar” . Mooi, hup naar de volgende, anesthesist kan mijn ader niet vinden, moet echo gemaakt worden, daarbij het nok team gekomen, anesthesist zegt uit verrustratie dan doen jullie het toch. Vraag aan verpleegkunde(man) Gaat het hier altijd zo hectiek. Geen antwoord. Operateur dr Ponten, kwam vertellen dat ie gaat kijken of een sleeve of bypass. Ik zei: doe maar iets, het is uw dag vandaag. Het is toch bypass geworden, dank je wel Nok team. Waar ik wel over kan spreken is, het NOK, super team . Jammer dat ik niks meer hoor van het NOK. Terug op de afdeling, Het gesprek van de dag was dus, patiënt heeft geen mondkapje. werd ik rond 15:00hr echt wakker. Pijn na operatie 8 en in de nacht een 4/5. Kreeg hoog bezoek, Ze waren allen verrast waarom ik hier zat en niet in een ander zkh. Ik zei daarop, omdat uw bedrijf de operatie kamers heeft gebouwd. Goed, bezoek uurtje over, geslapen tot 03:00hr en dan tot 07:00hr wakker. Wilde net door slapen, Nee moest eruit, want vandaag ga je naar huis, Oke Naar de wc, je bent duizelig niemand die je daarbij ondersteund, staan allen aan de balie, denkt bij mijzelf werkoverdracht? Doe deur open van wc, zit er iemand, KRIJG IK TE HOREN, STAAT ER OP IS BEZET!!. Vriendelijk, ben half duizelig mevrouw de verpleegkundige, misschien moet ik geholpen worden.. Wil ook niet alle verpleegkundigen aan 1 kamp scheren. Maar voor mij geen langeland zkh.
Ik heb mijn behandeling bij NOK Clinics ervaren als een onervaren en ongeïnteresseerde behandeling. Allereerst is er vooraf niet duidelijk gecommuniceerd over alle mogelijke situaties en vervolgens heb ik me heel slecht gesteund gevoeld toen mijn traject niet verliep zoals de mooie verhalen online. Ze boden me geen hulp en ze konden ook geen onderbouwde verklaringen geven waarom mijn situatie was zoals deze was. Voor een bedrijf als dit, waar je toch heen gaat omdat je niet meer weet wat te doen vind ik het een schande hoe ze met hun cliënten omgaan. Ze zouden zich moeten schamen voor de grote naam die ze dragen.
Heel slecht alles was groen licht . krijg je weer nieuwe psigoloog en hebben ze weer vragen en alles dit gaat nu 2jaar zo we gaan klacht indiennen en hoger oppakken dit gaat echt tever ze houden mensen aan het lijntje terwijl heel mijn gezondheid achteruitgaat klacht ingedient maat ze reageren niet dus nu hoger oppakken ze geven geen zorg
Elke keer weer een ander krijg je alles gaat fout wat een zooitje daar zeg bah
Slecht bedrijf en gaan niet goed met de klanten om👎
Bedankt
Eind 2021 het voorbereidingstraject ingegaan voor een gastric bypass. Bijeenkomsten waren toen nog vooral digitaal vanwege Coronamaatregelen, maar zodra het mogelijk was groepsbijeenkomsten op locatie. De informatie was helder, volledig en vooral eerlijk over voor- en nadelen. De keus me te laten opereren of niet werd volledig vrij gelaten (ook niet wat betreft het afnemen van 'hun' producten). Ik voelde me goed voorbereid op wat komen ging. In mei 2022 met succes geopereerd. Ik had het geluk vrij snel te herstellen van de operatie, een aantal anderen in mijn groep hadden iets meer moeite maar uiteindelijk is de hele groep goed hersteld. Dan begint het traject van feitelijk opnieuw leren eten, 6 kleine porties per dag etc. Die periode is gewoon heftig en valt bij vlagen vies tegen. De begeleiding vanuit NOK in deze fase is best intensief, periodieke (groeps)gesprekken met arts, psycholoog, diëtist en bewegingsdeskundige. Bij vragen heb ik altijd telefonisch of via email antwoord gekregen. De WhatsApp groep is heel fijn, om je lotgenoten te kunnen vragen hoe zij het ervaren. Na verloop van tijd wordt de begeleiding minder intensief (de periode tussen groepsessies wordt langer) omdat ieder zijn/haar nieuwe draai vindt. Nu een jaar verder, bijna 40 kg minder (1/3 van uitgangsgewicht). Vijf kleine littekens, wat ruim in mijn vel. Maar veel belangrijker: geen hoge bloeddruk, geen hoog cholesterol en geen gewrichtklachten meer, veel minder snel buiten adem en vermoeid. De gezondheidswinst is behaald. Conclusie: ja het is heftig en zeker geen 'easy way out', maar de enige spijt die ik heb is dat ik dit niet veel eerder heb gedaan. En, als ik het opnieuw moest doen, dan ook zonder twijfel bij NOK.
Beste beslissing van mij ooit en super goeie begeleiding voor en na de behandeling ik raad iedereen het aan ik ben super tevreden
Vriendelijke mensen, goede zorg en begeleiding. Altijd antwoord op al je vragen.