Over deze kliniek
Openingstijden
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 08:30 - 17:00 |
| Dinsdag | 08:30 - 17:00 |
| Woensdag | 08:30 - 17:00 |
| Donderdag | 08:30 - 17:00 |
| Vrijdag | 08:30 - 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 08:30 - 17:00 |
| Dinsdag | 08:30 - 17:00 |
| Woensdag | 08:30 - 17:00 |
| Donderdag | 08:30 - 17:00 |
| Vrijdag | 08:30 - 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
In december 2020 geopereerd, het was Corona en bijna alles was online, niet geweldig, maar daar moesten we allemaal mee dealen. Maar de voorbereiding op de ingreep was verder goed. Na de operatie (gastric sleeve) ben ik wel beroerd geweest en moest veel overgeven, maar dat was de dag erna over, want ik had de maag niet genoeg gekoeld. Daarna ging het met de dag beter, zeker nadat ik weer vast voedsel mocht eten. Ik ben in eerste instantie 48kg afgevallen en sinds een aantal jaren is er nog steeds 43kg van af en voel me daar heel goed bij. Ook heden ten dagen zijn ze altijd bereidt om je te helpen als je ergens mee zit. Dus ik ben na meer als 4 jaar nog steeds tevreden met NOK Heerlen.
Deze mensen verdienen een kroon, zo lief, geduldig en altijd bereid om je te woord te staan…, niks is hun teveel!! Kunnen anderen nog wat van leren ❤️
Ik ben heel erg tevreden over het NOK Heerlen. Ze helpen je echt met alles als je ergens mee zit kun je meteen bellen en word al snel een afspraak gemaakt. Ze denken echt met je mee om ervoor te zorgen dat het hele traject goed verloopt. Dit is voor mij de beste keuze die ik heb kunnen maken in mijn leven. Dat heb ik ook te danken aan alle steun van het NOK.
Ik wil graag mijn ervaringen delen met het afvaltraject, waarvoor ik € 1.149 heb betaald voor 24 weken begeleiding. Als je deze kosten omzet naar uurtarieven, kom je uit op ongeveer € 340 per uur, exclusief medicatie. Deze prijs is absoluut niet gerechtvaardigd gezien de geboden begeleiding, die onder de maat is. Bij het stellen van vragen over lichamelijke klachten en het gebruik van het voorgeschreven medicijn word je vaak terugverwezen naar de huisarts. Dit is teleurstellend, want je verwacht meer ondersteuning van een gespecialiseerde begeleiding. Aan het eind van het traject word je vaak geconfronteerd met een hoge dosering medicatie, en het lijkt erop dat je niet zomaar kunt stoppen. Dit betekent dat je mogelijk weer moet betalen voor een vervolgtraject. Ik heb nu het medicijn via mijn huisarts voorgeschreven gekregen, en dit werkt prima – iets wat in eerdere gesprekken met de begeleiding als onmogelijk werd gepresenteerd. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik nooit voor dit traject gekozen en had ik € 1.149 kunnen besparen. Al met al ben ik zeer teleurgesteld in de begeleiding. Het medicijn werkt goed, maar de kwaliteit van de ondersteuning laat te wensen over. Dit was voor mij een leerzame ervaring, maar ik zou anderen afraden om deze weg te volgen.
slechtste zorg verlenger van Nederland, bij 2 familie leden die zie hebben laten helpen en ze hebben alleen maar ellende, ze worden met hun klachten niet serieus genomen, bij spoed eisende hulp kunnen ze niks doen en verworden ze door verwezen na het nok daar is de wachttijd 2 weken voor dat ze een afspraak krijgen zijn er dan geen klachten worden ze weer na huis gestuurd. mensen laat je maar ergens anders behandelen maar niet bij deze prutsers
5 sterren review. Goed en snel geholpen. Helemaal blij met het resultaat
Het is goed geld verdienen en zoek t verder maar uit!!
Geweldig Dank voor de begeleiding en de behandeling. Mijn nieuwe leven
Nu bijna 2 jaar geleden. Van meet af aan en nog steeds goede begeleiding. Kan altijd met vragen terecht. Ondanks alle doorloop word je bij bezoek aan de kliniek steeds herkend en bij naam genoemd. Maw geen nummergevoel 👍🏻🙏
Ik heb een gastric bypass gehad en dit is mij zeer goed bevallen maar ook de begeleiding erna was voor mij super geregeld.
Alles goed geregeld. De software monitoring en afspraken sites en logins mogen wat gestroomlijnd worden. Snap de privacy die er bij komt kijken. Maar een DigiD login en alles op 1 plek zou al een grote verbetering zijn.
Nu 2 jaar geopereerd van 145 kilo naar 68 killo binnen 1,5 jaar nu 2 jaar verder weeg ik 77 kilo en ben stabiel de begeleiding is echt top en in groeps verband kan men elkaar helpen en tips en tricks delen Ook geen complicaties gehad en goed geholpen door de artsen en chirurg Groetjes een gelukkig mens
Zeer tevreden met de aanpak, het voortraject, de operatie en het resultaat (-65 kg)!
Mijn operatie heeft 25 mei 2024 plaatsgevonden. Ik ben super begeleid, operatie is goed verlopen ben niet alleen meer dan 40 kg kwijt, ik rook niet meer, ik beweeg meet en leef een stuk gezonder. Ik ben super gelukkig
Snel en kundig, ik kan het iedereen aanraden. Vriendelijk personeel, je kunt er altijd met al je vragen terecht!
Ik ben heel tevreden over het NOK Heerlen. Zowel het voortraject als het traject na de operatie.
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik mijn maagverkleining kreeg via de NOK! In caronatijd werden we heel goed online begeleid, daarna gewoon weer in de kliniek en nu nog een keer per jaar een bloed onderzoek, gewichts controle en gesprek over mogelijke problemen. Binnen een half jaar was ik op mijn goede gewicht. Niet gedacht dat het zo snel zou gaan. En dat gewicht heb ik nog steeds! Natuurlijk zijn er dingen veranderd, zoals je ontlasting die niet meer dagelijks komt en soms met veel pijnlijke krampen van mijn darm wel komt, sommig voedsel verdraag ik niet meer en je moet leren een kleine hoeveelheid te eten in een rustig tempo zodat je niet teveel eet. Bij een hap teveel kan ik "ziek" worden; pijn in mijn maagstreek, misselijk en hoofdpijn. Bij bv rabarber kan ik na een hap niet meer verder eten, blijkbaar verdraag ik dat niet meer, anderen hebben dat weer met ander voedsel. Maar dat weegt op tegen alle extra kilo's die ik nu kwijt ben!
Bijna 2 jaar geleden geopereerd en zeer tevreden over de begeleiding. Zowel voorafgaand aan de operatie als daarna. Ook als je geen operatie wenst kan de Nederlandse Obesitas Kliniek je helpen om blijvend gewicht te verliezen. Ik ben er echt héél tevreden over.
Beste keuze die ik ooit heb gemaakt hele fijne zorg die ze geven aan de mensen
Goede na begeleiding van diëtisten en bewegingscoach. De klassikaale groeps bijeenkomsten zijn eigenlijk te kort zou goed zijn 1e 5 jaar 1 of 2 xpj een beetje reverse nieuwe tips en ervaringen delen met groep waar je mee start.