Praktijk voor Injectables
Over Praktijk voor Injectables
Reviews binnen dit concern
Zeer tevreden en goed advies gekregen van Rogier 👌
Top ! Zeer tevreden Aanrader dus ook ! Wordt na je wensen geluisterd en zeer vriendelijk en oprecht Vandaar voor mij een Blijver !
GA HIER NIET NAARTOE!! Belachelijk dure behandeling voor fillers die nog geen maand blijven zitten. Een klacht ingediend en opnieuw op consult geweest. Hierin werd medegedeeld dat ik opnieuw zou moeten betalen. Met moeite overeengekomen dat er toch een kostenloze behandeling van 1 rimpel zou worden gedaan. Na 2 weken was deze alweer zichtbaar. Erg teleurstellend voor een behandeling van maar liefst 450 euro! Opnieuw contact opgenomen maar enkel opnieuw op consult komen wordt aangeboden als oplossing. Het vertrouwen is compleet geschaad om überhaupt nog iets aan mijn gezicht te laten doen.
"Geweldige service bij de praktijk voor injectables! De heer Moumen is professioneel, neemt de tijd om alles goed uit te leggen en zorgt ervoor dat je goed geïnformeerd bent. Complimenten geven is ook belangrijk, dus ik wil zeker zijn dat zijn uitstekende werk niet onopgemerkt blijft. Voel me altijd in goede handen! Zeker een aanrader!"
Kundig en passend advies van Rogier, enorm fijne arts!
Mijn moeder heeft hier een behandeling met fillers gehad onder haar voeten. Naar jarenlang met pijn te lopen (omdat ze op haar botjes onder haar voeten liep) kan ze eindelijk weer pijnloos lopen. Al van alles geprobeerd: steunzolen, therapie etcetera, maar niets hielp. Dit is zeker een aanrader voor degenen die ook een dergelijk probleem hebben. Zeer tevreden!
Ik word momenteel geholpen door dr rogier meulenaar ik raad hem ook zeker aan hij luistert goed naar jou probleem en legt alles goed uit hoe hij jou het beste kan helpen
Uitstekende persoonlijke service. Mijn verwachtingen werden overtroffen. Aanrader!
Geweldig Service,aardige mensen, professionele Behandlung
veel beter dan welke kliniek dan ook en de dokter en het personeel stonden op een hoog niveau van behandeling,,jij kunt de resultaat gewoon gelijk merken
Zeer tevreden over deze praktijk. Deskundig advies, het probleem van een lelijk litteken is opgelost. Erg blij mee!!!
Ik wil graag mijn oprechte dankbaarheid delen voor de zorg en toewijding die jullie hebben getoond tijdens mijn seffiller behandeling het afgelopen jaar. Ik ben erg blij met de resultaten en waardeer de inspanningen die jullie hebben geleverd om mijn wensen te begrijpen en te vervullen!
I had a wonderful experience at the clinic. The staff was incredibly friendly and made me feel comfortable from the moment I walked in. Dr. Meulenaar was very professional and took the time to explain everything in detail. I am very satisfied with the treatment I received and would highly recommend this clinic to others!!
Met wally ik wil graag mijn vreugde en blijschap met jullie delen ik ben een week geleden bij dokter rogier meulenaar geweest ..voor een seffiller ..ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb ..het is je eigen vet ..wat weggehaald word ..en dat zette ze in het gezicht ..het is zo mooi geworden..rogier meulenaar is een hele fijne dokter en heel eerlijk ..hij steld je op het gemaak..als je hem ziet .zeg je ..hij is een gewoone man ..hij doet niet uit de hoogte ..ik kwam de eerste keer naar binnen en zei al direct wat hij zag .ik beveel echt het kliniek van dokter rogier meulenaar aan .de eerlijkheid staat boven aan ..en het personeel van hem .is ook goud eerlijk ..ik voelde me helemaal op mijn gemaak hoe ik de eerste kwam ..ik wil u medelen ..dat ik dokter rogier meulenaar weer vlug terug zie ..mijn behandelinge blijf ik ben hem doen ..fijne dokter ik ben blij dat ik hem heb als een goede arst ..geloof me maar mensen .mijn gezicht is al heel mooi geworden in een week tijd ..het duurd zeker 3maanden dat het vet zich heefverdeeld .. vind het maar spannend..als ik nu al zie in een week tijd geweldig. Ik wil me bedanken voor de goede zorg.ik ben met plezier naar Nijmegen gekomen .en het heef zich geloont.dokter rogier meulenaar. Dank u wel .en tot heel vlug
Ik heb 1 ml filler laten zetten in November 2023. Het effect is zeer natuurlijk. De arts dokter Meulenaar stelt je gerust, neemt alle tijd en is erg vriendelijk. Sabine .
Top kliniek! Fijne meedenkende arts, hygiënische kliniek en een top resultaat. Zou nergens anders meer mijn fillers zetten dan bij dr. Meulenaar. Heel erg bedankt, ik voel mij nu veel zelfverzekerder door de behandelingen :)
Ik heb fillers gehad en aangegeven dat ik mij stoor aan de kaaklijn. Fillers gezet onder de ogen om donkere kringen minder te krijgen. Hier tevreden over. Maar de kaak niet. Ik zie geen verschil en had er meer van verwacht helemaal ook omdat de kosten over de 400 euro waren. Dit had ik net zo goed niet kunnen laten doen
hoi ik ben Anita en ben zeer tevreden met de behandeling van mijn neus fillers . Rogier stelt mij gerust en legt alles goed uit. Hij kent zijn vak met gesloten ogen. Dat zocht ik en heb het gevonden een eerlijke en betrouwbare arts. dankjewel Rogier !! Tot gauw
Top arts! Ik kom al sinds 2018 bij dokter Meulenaar. Als kind ben ik op mijn lip gevallen waardoor er littekenweefsel is ontstaan. Hij heeft ervoor gezorgd dat hier vrijwel niets meer van te zien is. Een arts die weet wat hij doet en prachtige resultaten levert. Zeker een aanrader.