Over deze kliniek
Openingstijden
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 09:00 - 17:00 |
| Dinsdag | Gesloten |
| Woensdag | 09:00 - 17:00 |
| Donderdag | Gesloten |
| Vrijdag | 09:00 - 17:00 |
| Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
| Zondag | Gesloten |
| Dag | Openingstijden |
|---|---|
| Maandag | 09:00 - 17:00 |
| Dinsdag | Gesloten |
| Woensdag | 09:00 - 17:00 |
| Donderdag | Gesloten |
| Vrijdag | 09:00 - 17:00 |
| Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
| Zondag | Gesloten |
Dr. Dionne Deibel is not only highly professional and sincere but also genuinely fun and delightful to be around. She works efficiently and makes you feel at ease. It’s rare to find a doctor who combines expertise with such warmth and humor—she’s truly exceptional! Wish to see her again
Geweldige ervaring hier! Heel vriendelijk personeel, heb me volledig op mijn gemak en welkom gevoeld, ook tijdens de behandeling door Dr. Dionne. Het is nu precies een maand later en ik ben ook erg blij met de resultaten :)
Op basis van deskundig en eerlijk advies, waarbij de tijd werd genomen om dingen uit te leggen en een passend advies te geven, een zeer fijne behandeling gehad. Ik werd goed op mijn gemak gesteld.
The Body Clinic beschikt over zeer kundig en vriendelijk personeel. Zij hebben mij enorm goed geholpen, dus ik kan ze iedereen aanraden.
Assistent en arts zijn geduld met mij en gaven mij goede info. Ik ben erg blij mee. Bedankt.
Mijn wensen voor de behandeling werden begrepen en goed uitgelegd door de arts en de clinic. Vriendelijke aardige arts, de kosten waren duidelijk voor aanvang, geen nare bijwerkingen, goed resultaat!
Ik was best zenuwachtig voor de behandeling, maar de gastvrouw Monique en de arts waren heel geruststellend en professioneel. De hele behandeling verliep vlot en was minder gevoelig dan ik had verwacht. Het resultaat van Sculptra zie je pas na een tijdje, dus daar kan ik nu nog weinig over zeggen. De kleine lijntjes rond mijn mond zijn verdwenen. Ik ben tevreden en kom hier zeker terug voor andere behandelingen.
Als altijd persoonlijk en deskundig!
Prettig, deskundig, Dionne luistert uitstekend naar mijn wensen en weet dit ook om te zetten in exact het juiste resultaat! Ik heb nu o a prachtige lippen, echt ontzettend blij mee!
Vriendelijke ontvangst met koffie. Arts invoelend, luisterde goed en was zeer voorzichtig daar ik een beetje angstig was voor het resultaat. Prima verlopen, ben zeer tevreden met het resultaat. Behandeld met Botox en Fillers.
Ik ben echt tevreden met behandeling. Ik zou meer willen, maar dat is financieel niet haalbaar voor mij. Jammer genoeg. "
De afspraak zelf maken en uiteindelijk de behandeling krijgen zou makkelijker kunnen. Maar dingen gebeuren nou eenmaal. Ik ben er van overtuigd dat mijn situatie ook niet de standaard gang van zaken was. Ik voelde me welkom en gezien. Er werd geluisterd en persoonlijke wensen goed gecombineerd met professioneel inzicht.
Mijn vriendin had het al een tijdje over lip fillers dus ik had besloten voor haar verjaardag een afspraak te maken. We werden goed ontvangen door het personeel en verder ging alles heel soepel! Jullie zien haar zeker terug komen.
De service was super! Van de fillers voel je niks! Zeker een aanrader!
De fillers zijn de afgelopen keer weer geweldig gelukt. Echt complimenten. Ik ben al vaker bij deze kliniek geweest en heb altijd een goede ervaring. Toppersoneel!! Bij twijfel ben je hier ook aan het juist adres. Je kan je gewoon laten informeren en alle vragen stellen. Ze zullen je goed adviseren en volledig op je gemak stellen.
Na lang twijfelen op aanraden van bekenden hierheen gegaan en wat een fijne kliniek. Vriendelijk personeel waarbij je je echt op je gemak voelt. Prettige sfeer en deskundig advies. Artsen waren erg professioneel. Niet te vergeten het eindresultaat natuurlijk, helemaal super!!
Eerder al geadviseerd om hier binnen te stappen en ontzettend tevreden over de ontvangst en behandeling. Je word goed geholpen en krijgt waardevol advies. Blij met de fillers!! Kom hier zeker terug.
Super blij het de botox in mijn voorhoofd tegen mijn migraine! Zeer tevreden
Ivm mijn voorhoofdrimpels hier geweest voor een behandeling met Botox. Goed advies en kennis over de producten en behandeling. Eventuele vragen worden kundig beantwoord. Super tevreden met het resultaat!
Super tevreden met mijn fillers. De artsen weten precies het gewenste resultaat te behalen. Hartelijk dank daarvoor. Ik zou de kliniek zeker aanraden!